هنر گرافیک و طراحی لوگو
لینک دوستان

در صورتی که می خواهید برای این کار اقدام کنید، می تواند به صورت الکترونیکی و هم به صورت غیرالکترونیکی اقدام به این کار کنید. در صورتی که بخواهید به صورت الکترونیکی اقدام به این کار کنید، می توانید از روش هایی مانند TEAS Plus، TEAS RF و TEAS Regular استفاده کنید. هرکدام از این روش ها مزایا و معایب مخصوص به خودشان را دارند و بسته به خودتان است که کدامیک از روش ها را انتخاب کنید.

روش TEAS Plus: این راه، ارزان ترین راه است ولی در این راه نیازمند بیشتری اطلاعات هستید. عمق اطلاعات به این معنی است که به احتمال زیاد اطلاعات به سرعت و با دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. اگرچه، ممکن است مشخص کردن برخی از اطلاعاتی که در این روش مورد نیاز می باشند سخت باشد. این روش یک روش الکترونیکی است.

روش TEAS Reduced Fee (RF): این روش از نظر میزان هزینه کمی نسبت به روش قبلی هزینه بر تر می باشد ولی نیازمند اطلاعات کمتری است. این روش همچنین به شما اجازه می دهد تا توصیفاتی از فرآورده ها و یا خدمات خوب/بد را ارایه دهید که برای شما سودمند می باشد. ولی در این روش ممکن است نیاز به داشتن یک وکیل مجرب داشته باشید. این تقاضا هم به صورت الکترونیکی پر می شود.

روش TEAS Regular: این روش از همه روش ها گران تر است. البته به همین دلیل برای بسیاری از افرادی که می خواهند تقاضا دهند، خیلی مطلوب نمی باشد. یکی از بزرگترین مزایایی که استفاده از این روش دارد این است که در این روش نیازمند کمترین میزان اطلاعات هستیم و با کمترین میزان اطلاعات هم در این روش می توانیم کار را انجام دهیم. این موضوع به این معنی است که شما این شانس را خواهید داشت که با دادن کمترین اطلاعات ممکن، به راحتی برای کار خودتان درخواست دهید. یکی دیگر از مزایای استفاده از این روش سرعت بالا است. در این روش شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن، کار را انجام دهید و قبل از این که رقبای شما بتوانند تقاضا دهند، می توانید شما این کار را انجامد دهید. استفاده از این روش بر خلاف روش های قبلی که همگی الکترونیکی بودند می تواند هم به صورت الکترونیکی و هم به صورت غیرالکترونیکی صورت بپذیرد.

بعد از این که تقاضا دادید، USPTO بعد از حدودا سه ماه پس از زمان تقاضا، کار ثبت علامت تجاری را آغاز کند. در این زمان USPTO یا از طریق اقدامات دفتری و یا از طریق اداری، مراحل را دنبال خواهد کرد و در صورتی که در طول انجام این کار مشکلی پیش بیاید، به شما اعلام می کند و شما باید این مشکل را برطرف کنید.

[ پنجشنبه 3 بهمن 1398 ] [ 14:31 ] [ مبینا ]
درباره وبلاگ

آرشيو مطالب
امکانات وب
بستن تبلیغات [x]