هنر گرافیک و طراحی لوگو
لینک دوستان

هنگامی که در حال پر کردن این تقاضانامه ها هستید، باید این موضوع را درنظر داشته باشید که این فرم ها به گونه ای می باشند که باید به تمامی پر شوند و در هنگام پر کردن آن ها باید نهایت دقت را بکنید. بر اساس مقررات USPTO، در صورتی که شما نتوانید برخی از بندهای این تقاضانامه ها را پر کنید، ممکن است تقاضای شما کاملا رد شود. همچنین در صورتی که شما واجد شرایط برای پر کردن این تقاضانامه ها نباشید، مسلما تقاضای شما رد خواهد شد و علاوه بر آن، بر اساس قانون، شما میزان 125 دلار به عنوان جریمه باید بپردازید.

البته تمام هزینه هایی که در بالا ذکر شدند، در صورتی می باشند که هزینه اضافی وجود نداشته باشد. در صورتی که ممکن است به دلایل مختلفی مانند انتخاب برخی از کالاها و یا خدمات که از نظر قانونی هزینه های بالاتری دارند و یا موارد دیگر، شما مجبور شوید علاوه بر هزینه هایی که در بالا اشاره شد، هزینه های دیگری هم بپردازید.

همچنین در صورتی که شما اعلام کنید که در حال استفاده از علامت تجاری می باشید و قبل از این که بخواهید آن را به ثبت برسانید، از آن استفاده کرده اید، در این صورت هزینه های بیشتری به شما تعلق می گیرد. و یا به عنوان مثال در صورتی که شما بخواهید در آینده این علامت تجاری را تغییر دهید و هم اکنون اعلام کنید که می خواهید این علامت تجاری را تغییر دهید، هزینه های اضافه تری به شما تعلق می گیرد. همچنین در صورتی که مشخص شود که شما تحت هر عنوانی دروغ گفته اید و یا حقیقت را کتمان کرده اید، باز هم هزینه های اضافه به عنوان جریمه به شما تعلق می گیرد. بنابراین سعی کنید هرگز حقیقت ها را کتمان نکنید و همیشه اطلاعات را به صورت دقیق در اختیار آن ها قرار دهید.

[ پنجشنبه 3 بهمن 1398 ] [ 14:40 ] [ مبینا ]
درباره وبلاگ

آرشيو مطالب
امکانات وب
بستن تبلیغات [x]